2020-05-20 12:21:27
Wojciech Staniec

Wybrzeże chce walczyć z kryzysem. Ciekawy pomysł gdańskiego klubu

Trudne czasy, jakie mamy teraz dotykają każdego. Na ciekawją inicjatywę zdecydowali się w Torus Wybrzeżu Gdańsk.

– Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja w jakiej się wszyscy znaleźliśmy nie jest łatwa. Każdy z nas odczuwa skutki pandemii Koronawirusa. Ale powoli widzimy światło w tunelu i rozpoczynamy przygotowania do sezonu 2020/2021. Jednak chcemy pomóc tym wszystkim firmom, które wracają do pracy i jak nigdy wcześniej potrzebują teraz klientów. Dlatego wykorzystując narzędzia jakie posiadamy, chcemy pomóc stanąć im na nogi, rozreklamować, a dodatkowo może zainteresować ich współpracą sponsoringową z naszym klubem w przyszłości. My nasz sezon rozpoczniemy pewnie gdzieś we wrześniu, dlatego jesteśmy gotów pomóc tym firmom teraz, a na płatność chwilę poczekać. Wierzę, że dzięki temu nawiążemy nowe relacje biznesowe i wspólnie odniesiemy sukces – mówi Krystian Plech, Dyrektor ds. marketingu TORUS Wybrzeże Gdańsk.

W związku z tym Wybrzeże przygotowało ofertę, w której z jednej strony będzie pomagał biznesowi w tym czasie, a z drugiej też podratuje sytuację klubu.

W ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej v.WG Wybrzeże oferuje:

- stworzenie filmu promocyjnego firmy lub marki o długości od 50-90 sekund

- umieszczenie postu na naszym Facebooku, a także Instagramie

- żeby bardziej zachęcić kibiców do skorzystania z usług przekaże 5 podwójnych zaproszeń na dowolny mecz sezonu 2020/2021 (z wyjątkiem meczów z PGE Vive Kielce, Orlen Wisłą Płock i Azotami Puławy)

- wyśle ofertę firmy do swoich sponsorów

- dla firm posiadających profil na Instagramie opublikujey i ulokuje firmę/produkty w instastory

- umieści specjalny baner z logotypami Wszystkich sponsorów, którzy skorzystali z Tarczy Antykryzysowej v.WG, na wejściu na halę podczas wszystkich meczów w sezonie 2020/2021 PGNiG Superligi

- konsultacje klubowego działu marketingu

Koszt takiej usługi to 1000 złotych netto.

źródło: inf.prasowa/własne