REKLAMA

Przegrali, ale w Social Mediach nie mają sobie równych. Czego zawodnicy Stali nie zjedzą podczas powrotu do Mielca?

Autor: Wojciech Staniec, 10-09-2019, 21:08

Nie od dziś wiadomo, że marketing Stali Mielec stoi na wysokim poziomie. Teraz zostało to tylko potwierdzone.

Nie raz już chwaliliśmy Stal za działania marketingowe i aktywność w Social Mediach. W mieleckim klubie, nawet po porażkach potrafią podejść do nich z humorem i nie boją się zażartować z siebie.

We wtorek Stal wysoko przegrała w Płocku z Orlen Wisłą. Po meczu na Twitterze mieleckiego klubu ukazał się taki wpis:

W humorystyczny sposób nawiązuje on do hot-dogów, które sprzedawane są na stacjach Orlenu, czyli sponsora płockiego Wisły. Tym razem jednak zawodnicy Stali mają zjeść u konkurencji - zażartowano.

Początek sezonu jest dla Stali trudny, bo teraz grała w Płocku, a w 1. kolejki musiała wybrać się do Kielc na mecz z PGE VIVE. Po tamtym - także przegranym spotkaniu na Twitterze ukazał się taki filmik:

REKLAMA

Dodaj komentarz