2018-07-02 10:04:00
Redakcja

Firma Deloitte wesprze ZPRP przy organizacji mistrzostw świata w 2023 roku

Piłka ręczna po piłce nożnej i siatkówce to najpopularniejszy sport drużynowy w Polsce. Obecnie Związek Piłki Ręcznej w Polsce przygotowuje się do organizacji kolejnej ważnej imprezy. Po Mistrzostwach Europy w 2016 roku Polska wraz ze Szwecją będzie gospodarzem Mistrzostw Świata w piłce ręcznej mężczyzn w 2023 roku. Firma Deloitte wspiera ZPRP w działaniach związanych z organizacją imprezy.

Współpraca pomiędzy Deloitte a Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce trwa od czterech lat. – Nasza wiedza na temat funkcjonowania tej dyscypliny sportu w Polsce i na świecie jest bardzo duża. Dlatego cieszę się, że ta przygoda ma ciąg dalszy i nadal możemy służyć swoim doświadczeniem oraz wsparciem w popularyzacji i profesjonalizacji piłki ręcznej, która dostarcza kibicom tak wielu emocji – mówi Marcin Diakonowicz, Partner, Lider Business Sport Group, Deloitte. 

REKLAMA

Deloitte jest Partnerem Merytorycznym ZPRP. Firma świadczy na rzecz Związku usługi doradztwa biznesowego, finansowego, podatkowego oraz prawnego i promocyjnego. W najbliższym czasie działania te będą się koncentrować na przygotowaniach do Mistrzostw Świata w piłce ręcznej mężczyzn, które odbędą się w Polsce w 2023 roku. – Mistrzostwa Europy, które odbyły się w Polsce w 2016 były bardzo udane pod względem organizacyjnym. Międzynarodowe środowisko zgodnie uznało je za najlepsze w historii. Zdaliśmy egzamin. Pokazaliśmy, że potrafimy organizować turnieje najwyższej rangi, dlatego zaufano nam po raz kolejny. Jesteśmy dumni, że będziemy współgospodarzem Mistrzostw Świata w 2023 roku. To duże wyzwanie logistyczne i merytoryczne, w którym będzie nas wspierać Deloitte – uznana marka i firma z ogromnym doświadczeniem w wielu dziedzinach. Jestem pewien, że współpraca z Deloitte będzie - tak jak dotąd – bardzo udana i wspólnie uda nam się przygotować niezapomniane widowisko sportowe – mówi Andrzej Kraśnicki, Prezes ZPRP. 

Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 były dużym sukcesem organizacyjnym i medialnym. Łącznie na świecie obejrzało je 1,65 mld widzów, z czego ponad 430 mln w Polsce. Na trybunach zasiadło 400 tys. kibiców, a wartość ekwiwalentu sportowego szacowano na ponad 100 mln zł.

źródło: inf. prasowa